Uutisia‎ > ‎

AKAAN METSÄSTYSYHDISTYKSEN OSASTO MENESTYS ARVO YLPÖN METSÄPÄIVÄSSÄ

lähettänyt Akaan Metsästysyhdistys 25.4.2014 klo 2.20   [ 25.4.2014 klo 2.21 päivitetty ]
Kylmäkosken 4H-yhdistys järjesti Arvo Ylpön koululaisille metsäpäivän 10.3. Tapahtumaan osallistui kymmenkunta yhdistystä ja yritystä. Akaan Metsästysyhdistyksen osastolla esiteltiin yhdistyksemme toimintaa, metsästykseen liittyvää välineistöä, hirvieläinten trofeita, täytettyjä eläimiä sekä eläinten lumijälkiä. Hieman siinä höyhenet ja karvat pöllysivät kun oli lupa kosketella täytettyjä eläimiä, mitään vahinkoa niille ei kuitenkaan aiheutettu. Suosittuja esineitä olivat myös jänisräikkä, torvi ja LA-puhelimet. Tapahtumasta on tullut runsaasti kiitosta yhdistyksellemme. Mukana olleille AMY:n jäsenille se oli myös antoisa ja rattoisa päivä.

Näyttelyn kokoamisesta päävastuun kantoi Taisto Kauranen, apunaan Heikki Ahola, Markku Hakala ja Risto Suojanen. Täytettyjä eläimiään näyttelyn käyttöön antoivat Antti Franssila ja Jaakko Ritola. Työryhmämme kokosi Jussi Halme. Koko tapahtuman päävastuun kantoi 4H-yhdistyksestä Eija Sulkava, kiitokset Hänelle, että otti yhdistyksemme mukaan.

metsäpäivä2014